Auto eksperymentalne, adaptacja przeróbki i wyniki.

Wolna strefa o wszystkim i o niczym
Awatar użytkownika
man111
90%
90%
Posty: 520
Rejestracja: 2009-04-07, 22:25

Post autor: man111 » 2010-12-02, 18:13

Ja tam się nie znam, :D ale kolega miodzio mowi o silnikach żużlowych wychodzących z fabryki.Te same silniki idą do przeróbki i uzyskują po tuningu bez problemu ponad 50 % więcej.Jako ,ze producent dba o własne interesy w każdym przypadku,przypomnę ,że tylko ingerencja w oprogramowanie typowych ropniaków daje do 30 % wiecej mocy i dużo większy moment.Spalanie sie zmniejsza ,przy takiej samej jezdzie,a ręczę,nic nie traci na trwałości silnika.Oczywiście warunek,ze nie wykorzystujemy tego do ekstremalnej jazdy :D

Awatar użytkownika
xaafuun
80%
80%
Posty: 467
Rejestracja: 2008-12-29, 11:08
Lokalizacja: ja Cię znam ??
Kontaktowanie:

Post autor: xaafuun » 2010-12-02, 22:00

To prawda, że można wirusować auta podwyższając ich KM i Nm, ale takie auto wymaga potem większego dbania. Więc nie jest to opcja dla każdego.
Disel i ekstremalna jazda? :nie_wiem :nie_wiem
To tak jak krowa i skrzydła...
Pozd Rafał
Ostatnio zmieniony 2010-12-02, 22:24 przez xaafuun, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
man111
90%
90%
Posty: 520
Rejestracja: 2009-04-07, 22:25

Post autor: man111 » 2010-12-03, 17:31

Widze ,ze kolega nie ma wiedzy na ten temat.Auta nie wirusujemy tylko wgrywamy nową mapę zapłonów.Dbać nie musimy wiecej ,jesli podniesienie mocy jest w granicach 20-30%,bo te same silniki są sprzedawane w takich mocach ,a róznia się tylko "komputerem"
A co tej krowy i skrzydeł :mrgreen: ,to mało kolega w życiu widział :nie_wiem bez obrazy

Awatar użytkownika
Korona
60%
60%
Posty: 234
Rejestracja: 2009-08-24, 11:39

Post autor: Korona » 2010-12-03, 17:49

marzy mi się taka KROWA :lol:

Awatar użytkownika
xaafuun
80%
80%
Posty: 467
Rejestracja: 2008-12-29, 11:08
Lokalizacja: ja Cię znam ??
Kontaktowanie:

Post autor: xaafuun » 2010-12-07, 16:20

man111 pisze:Widze ,ze kolega nie ma wiedzy na ten temat.
Akurat mam 8)
Auta nie wirusujemy tylko wgrywamy nową mapę zapłonów.
Wgrywanie map, to w języku forumowym właśnie "wirusowanie" autka.
U nas na forum nie piszemy bimber, tylko "nektar, doborć".
Taka analogia.

Dbać nie musimy wiecej ,jesli podniesienie mocy jest w granicach 20-30%,bo te same silniki są sprzedawane w takich mocach ,a róznia się tylko "komputerem"
Nie zawsze tylko komputerem. Czasem jest inny dolot, wylot, i wtryski, pompa paliwa etc.
A dbać trzeba, i to o każde, a o wysilone tym bardziej, no chyba że ktoś nie lubi.
A co tej krowy i skrzydeł :mrgreen: ,to mało kolega w życiu widział :nie_wiem bez obrazy
Eh, takiej krowy bym nie chciał nawet widzieć :shock:
Pozd Rafał

jurii
90%
90%
Posty: 643
Rejestracja: 2010-04-06, 22:55
Lokalizacja: Parczew

Post autor: jurii » 2010-12-07, 19:05

Te "krowy" są niekiedy szybsze od żałosnych benzyn. Polecam sprawdzić czasy na ćwiartkę w polskiej dragowej klasie diesel.
Sam mam mocno zmodowanego ropniaka i twierdzenie, że po lekkim czipie trzeba bardziej o auto dbać jest krótko mówiąc- błędne. Nawet po dużym remapie od strony opieki i dbania niewiele się zmienia, a rygory temperaturowe dla silnika i turbiny trzymać trzeba zawsze...

Awatar użytkownika
xaafuun
80%
80%
Posty: 467
Rejestracja: 2008-12-29, 11:08
Lokalizacja: ja Cię znam ??
Kontaktowanie:

Post autor: xaafuun » 2010-12-07, 20:42

Witam.
Ajajaj żeście się waście tych krów uczepili, jak tonący brzytwy.
Miałem na myśli fakt, że disle to nie auta rajdowo-wyścigowe, to tyle i tylko tyle.
Klekoty są dobre, na dłuższe trasy, ale nie jako autka wyściogowo-rajdowe. Co to to nie.
Pozd Rafał

Ps. Dowcip 8) 8)
Synek do Ojca:
- Tatusiu patrz, posłuchaj to auto jest zepsute
- Nie to tylko disel synku.
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pafcio
50%
50%
Posty: 177
Rejestracja: 2006-05-08, 22:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pafcio » 2010-12-14, 22:42

xaafuun pisze:
man111 pisze:Widze ,ze kolega nie ma wiedzy na ten temat.
Akurat mam 8)
Słowa, słowa, słowa. Ja jednak też jestem zdania, że nie za bardzo masz na ten temat pojęcie - na pewno nie praktyczne o czym świadczy właśnie to, co piszesz. Ja od 2004 roku "chipuję" auta swoje i żony (zawsze są to TDI i zawsze wyciągam "na maxa") i jedyne dbanie to dolewanie paliwa i standardowe przeglądy. Aut nie oszczędzamy i korzystamy ze zwiększonych osiągów.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
700
30%
30%
Posty: 44
Rejestracja: 2011-01-01, 23:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: 700 » 2011-02-02, 13:01

A może alternatywą będzie samochód na sprężone powietrze?
http://www.youtube.com/watch?v=qGBjgQ6rXq8

Awatar użytkownika
mario
50%
50%
Posty: 199
Rejestracja: 2008-11-29, 14:13
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Post autor: mario » 2011-03-27, 16:30

Kolega @xaafuun napisał : Klekoty są dobre, na dłuższe trasy, ale nie jako autka wyściogowo-rajdowe. Co to to nie.
Proszę przeanalizować wyniki Le Mans 24 series.
Pozdrawiam.
Posiadanie własnych zgłoszonych patentów nie wyklucza możliwości bycia patentowanym głupcem.
Wszystkich zainteresowanych destylacją oraz akcesoriami zapraszam do sklepu internetowego HELICA.

Awatar użytkownika
TeddyBeers
70%
70%
Posty: 326
Rejestracja: 2010-11-10, 10:25
Lokalizacja: UK

Post autor: TeddyBeers » 2011-03-27, 21:16

mario pisze: Proszę przeanalizować wyniki Le Mans 24 series.
a WRC i inne sporty jeżdą na petrolu i co z tego wynika ??? - nic

Nie porównuj silników rajdowych, wzmocnionych, zrobionych do specjalnego zastosowania, do tradycyjnych benzyniaków, czy klekotów.
Aabratek, V=50l, ø76mm, H=150cm, sprężynki by karp55, P=4.1kW, 4m karbowanej DN16

Awatar użytkownika
mario
50%
50%
Posty: 199
Rejestracja: 2008-11-29, 14:13
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Post autor: mario » 2011-03-28, 08:57

Kolego @TeddyBeers żle odczytałeś mojego posta. Chciałem zwrócić tylko uwagę że silniki z zapłonem samoczynnym są wykorzystywane z powodzeniem w sportach motorowych.
Pozdrawiam.
Posiadanie własnych zgłoszonych patentów nie wyklucza możliwości bycia patentowanym głupcem.
Wszystkich zainteresowanych destylacją oraz akcesoriami zapraszam do sklepu internetowego HELICA.


Awatar użytkownika
tomy
70%
70%
Posty: 317
Rejestracja: 2006-04-21, 16:11
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: tomy » 2011-04-18, 16:10

Ciekawe jaki to ma silniczek wstawiony.

jurii
90%
90%
Posty: 643
Rejestracja: 2010-04-06, 22:55
Lokalizacja: Parczew

Post autor: jurii » 2011-04-18, 23:24

Normalny wodorowy. Akurat NaOH + Al to dość droga metoda uzyskiwania wodoru- w większej skali by się nie sprawdziło.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: wawaldek11 i 11 gości