Auto eksperymentalne, adaptacja przeróbki i wyniki.
-
- 101%
- Posty: 2012
- Rejestracja: 2006-05-12, 22:49
Słuchaj kolego masz podstawowe braki w wiedzy destylerskiej.W sprawie bimbrownictwa nie wypowiadam się ,bo mnie to nie interesuje.Co do prędkości destylacji to spokojnie jadę w przedziale 50 - 100ml/min z jakością potwierdzoną badaniami.Zaznaczam, że nie trzeba ton wody ani ogromnych mocy żeby uzyskać takie wyniki Nie wysilaj się i nie rób zamieszania bo cię pogonią jak poprzednio
Tak, zgadzam sie ze setka na mimute jest do osiadniecia, ale tylko przez okres
kiedy w kegu znajduje sie zacier o duzej zawartosci alkoholu, w miare gdy alohol wyparowuje i jest go coraz mniej, tempo odbioru destylatu spada, aby na koniec spasc
do kilku kropel na sekunde, a wowczas odbior jest w granicach 0,5l/h a nawet 0,35l/h.
p.s
setka na minute to i tak baaaaardzo duzo, na T*** raczej nie do osiagniecia
kiedy w kegu znajduje sie zacier o duzej zawartosci alkoholu, w miare gdy alohol wyparowuje i jest go coraz mniej, tempo odbioru destylatu spada, aby na koniec spasc
do kilku kropel na sekunde, a wowczas odbior jest w granicach 0,5l/h a nawet 0,35l/h.
p.s
setka na minute to i tak baaaaardzo duzo, na T*** raczej nie do osiagniecia
Ostatnio zmieniony 2007-07-27, 12:18 przez mess1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- 101%
- Posty: 2012
- Rejestracja: 2006-05-12, 22:49
wiekszy kociol? wieksza kolumna, wszystko wieksze.
to znaczy 300l, a moze 1000l, do tego hekto litry wody do chlodzenia i grzalke o mocy
10 kW, albo przydomowa kotlownia na wegiel, toz to niezla fabryka,
konkurencja dla Orlenu.
Naturalnie ze do zrobienia, wiec czekamy cierpliwie na fotki
P.s
pozostaje kwestia posprzatania po produkcji i utylizacji tego co zostaje
w kotle, a nie sa to sladowe ilosci.
to znaczy 300l, a moze 1000l, do tego hekto litry wody do chlodzenia i grzalke o mocy
10 kW, albo przydomowa kotlownia na wegiel, toz to niezla fabryka,
konkurencja dla Orlenu.
Naturalnie ze do zrobienia, wiec czekamy cierpliwie na fotki
P.s
pozostaje kwestia posprzatania po produkcji i utylizacji tego co zostaje
w kotle, a nie sa to sladowe ilosci.
-
- 101%
- Posty: 2012
- Rejestracja: 2006-05-12, 22:49
Według mnie to duże ciepło parowania jest korzystne, obniża temperaturę w komorze spalania, umożliwia zastosowanie większych sprężeń, czyli zwiększenie ładunku co za tym idzie mocy jednostkowej.Mirass pisze:Witam Kolegów.
W mojej uczelni od dawna były prowadzone prace nad paliwami zastępczymi do samochodów.
4. Stała parowania alkoholu jest o 30-40% większa od benzyny czyli alkohol odparowuje szybciej ale za to jednostkowy spadek temperatury przy parowaniu alkoholu jest większy 2-3 razy w stosunku do benzyny, jest to niekorzystne, trzeba znacznie więcej ciepła na odparowanie alkoholu przez co kolega Cichy miał problemy z rozruchem i pracą silnika w początkowej fazie
Na wszystkie pytania z tej dziedziny chętnie odpowiem.
Problemy z rozruchem można ominąć, tak jak przy LPG, przez zapalanie na benzynie.
Jestem sobie gość z Galicji
mam awersję do milicji.
mam awersję do milicji.
witam po raz kolejny
a ja dalej będę drążył "podstawowy temat"
i czekam na kolejne wypowiedzi ... v.s.o.p.
on jest tym kto może coś wnieść coś do tematu ...
a sam przygotowuję się do próbnego odpalenia .. co prawda mam jeszcze wątpliwości odnośnie samego paliwa, ale to nie miejsce na dywagacje ... chyba, ze ktoś jest w stanie doradzić? pomoc ?
moje beta testy ... wciąż aktualne
pozdrawiam
a ja dalej będę drążył "podstawowy temat"
i czekam na kolejne wypowiedzi ... v.s.o.p.
on jest tym kto może coś wnieść coś do tematu ...
a sam przygotowuję się do próbnego odpalenia .. co prawda mam jeszcze wątpliwości odnośnie samego paliwa, ale to nie miejsce na dywagacje ... chyba, ze ktoś jest w stanie doradzić? pomoc ?
moje beta testy ... wciąż aktualne
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-08-22, 01:33 przez goral, łącznie zmieniany 1 raz.
@balcerek
Od "ściemniania" to Ty kolego jesteś w tym gronie najlepszym specjalistą. Wystarczy przypomnieć Twoje posty z tego samego IP co @mess, oraz @mess1.
Do tej pory nie wyjaśniłeś zresztą tego.
Jakbyś był naprawdę zainteresowany tematem, to informacje na ten temat są bardzo łatwe do znalezienia.
pzdr
Od "ściemniania" to Ty kolego jesteś w tym gronie najlepszym specjalistą. Wystarczy przypomnieć Twoje posty z tego samego IP co @mess, oraz @mess1.
Do tej pory nie wyjaśniłeś zresztą tego.
Jakbyś był naprawdę zainteresowany tematem, to informacje na ten temat są bardzo łatwe do znalezienia.
pzdr
Motocykle żużlowe faktycznie są napędzane metanolem czyli spirytusem metylowym. W starszych czasach, gdy silniki były stosunkowo prymitywne do metanolu dolewano olej rycynowy kupowany w aptekach w celu lepszego smarowania silnika. Niestety nie wiem jak sprawa smarowania jest rozwiązana dzisiaj.
Miły
Miły
Chyba nie będziemy robic konkurencji zobaczcie te artykuły
http://www.apra.pl/agroenergetyka/archiwum/ae0307_1.htm
http://www.motonews.pl/saab/news-1221-g ... power.html
A tu o paliwie E100 bo wygląda na to że wszyscy juz robimy E100
http://www.kib.pl/?i=biopaliwa&page=bioetanol
teraz tylko do salonu po samochód i do piwnicy montować szybką aparaturkę
http://www.apra.pl/agroenergetyka/archiwum/ae0307_1.htm
http://www.motonews.pl/saab/news-1221-g ... power.html
A tu o paliwie E100 bo wygląda na to że wszyscy juz robimy E100
http://www.kib.pl/?i=biopaliwa&page=bioetanol
teraz tylko do salonu po samochód i do piwnicy montować szybką aparaturkę
Lutek
V.S.O.P.
www.vsop.com.pl
http://vsop.blox.pl
Gdy dłużej nie odpowiadam pisz bezpośrednio na info@vsop.com.pl
V.S.O.P.
www.vsop.com.pl
http://vsop.blox.pl
Gdy dłużej nie odpowiadam pisz bezpośrednio na info@vsop.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości