Kopia 169 stron Oliwki

Linki do stron www o tematyce winno - alkoholowej
Awatar użytkownika
Aabratek
101%
101%
Posty: 1395
Rejestracja: 2006-02-05, 16:20

Kopia 169 stron Oliwki

Post autor: Aabratek » 2007-11-27, 18:26

Pod poniższym linkiem znajduje się kopia 169 stron z Czarnej Oliwki
Temat:
JAk otrzymac spirytus...znaczy jak go zrobić ??? P

zapis do 17 grudnia 2006 roku (dokonany 19 grudnia)

Jest to czas kiedy zaczął się pojawiać spam będący dziełem "robotów"
Jest to też moment kiedy forum "zaatakował" Ryba - później chyba mu przeszło :wink:

Postanowiłem oddać w Wasze oczy to co mam - bez przycinania
... a Goździkowa przypomina - na ból głowy walnijcie klina !

Paluch
101%
101%
Posty: 721
Rejestracja: 2006-06-10, 21:54
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Paluch » 2007-11-27, 19:00

AAbratku

Wielkie dzięki za Twą przezorność oraz udostępnienie Skarbnicy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
szymek75-90
30%
30%
Posty: 44
Rejestracja: 2007-10-10, 19:41
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: szymek75-90 » 2007-11-27, 19:50

Ale jedno trzeba przyznać,Oliwka już umarła.A dzięki komu?? Dzięki (właściwie nie wiem co to jest) dzięki L...

:( :( :(

Awatar użytkownika
artgsm
101%
101%
Posty: 300
Rejestracja: 2007-10-26, 16:17
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: artgsm » 2007-11-27, 20:03

AAbratek
Kurcze nie moge sie polaczyc... Mozna to jakos sciagnac?
ENERGA - bezplatny internet w Twoim gniazdku

Awatar użytkownika
tomQ
101%
101%
Posty: 389
Rejestracja: 2007-05-24, 10:01
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tomQ » 2007-11-27, 20:05

artgsm pisze:[... Mozna to jakos sciagnac?
Jest kilka fajnych programów do ściągania automatycznie całych witryn.
Np. Teleport Pro.

Pozdrawiam,
TomQ

Awatar użytkownika
Aabratek
101%
101%
Posty: 1395
Rejestracja: 2006-02-05, 16:20

Post autor: Aabratek » 2007-11-27, 20:25

Panowie, jeśli chcecie to jest dostępne archiwum RAR - ok 2MB,
może być poczta albo na jakiś inny serwerek wrzucę (gdyby mój się przeciążył :lol:
... a Goździkowa przypomina - na ból głowy walnijcie klina !

Awatar użytkownika
Citizen Kane
-#Admin
-#Admin
Posty: 4444
Rejestracja: 2005-12-19, 23:37
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Post autor: Citizen Kane » 2007-11-27, 20:32

AAbratek pisze:jakiś inny serwerek wrzucę (gdyby mój się przeciążył :lol:
http://rapidshare.de/

Awatar użytkownika
Aabratek
101%
101%
Posty: 1395
Rejestracja: 2006-02-05, 16:20

Post autor: Aabratek » 2007-11-27, 20:43

... a Goździkowa przypomina - na ból głowy walnijcie klina !

Awatar użytkownika
Citizen Kane
-#Admin
-#Admin
Posty: 4444
Rejestracja: 2005-12-19, 23:37
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Post autor: Citizen Kane » 2007-11-27, 20:56

Uprzedzając ewentualne pytania - Jak ściągać z rapidshare:

http://peb.pl/serwery-do-uploadu/90873- ... macje.html

Awatar użytkownika
adwokat
101%
101%
Posty: 639
Rejestracja: 2006-01-05, 17:42
Lokalizacja: Rzeszów / Kraków

Post autor: adwokat » 2007-11-27, 23:07

Witam.

To ja od razu proszę o powieszenie na jakimś innym serwerze, albo na maila adwokat@o2.pl bo jestem w dość dużej lokalce z zewnętrznym stałym ip no i zawsze ktoś spod niego ściąga. a 240 min mi się nie chce czekać za każdym razem.

Pozdrawiam i dzięki.

adwokat

Awatar użytkownika
larzwo
40%
40%
Posty: 86
Rejestracja: 2007-08-31, 12:25
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: larzwo » 2007-11-28, 19:10

http://www.mibp.neostrada.pl/spityt_forum_Oliwka.rar

link ważny do 31.09.2008

bez limitów transferu

Awatar użytkownika
Mr.R
50%
50%
Posty: 111
Rejestracja: 2012-09-19, 21:51
Lokalizacja: Centrum

Post autor: Mr.R » 2013-12-30, 15:51

O rany jak fajnie było sobie przypomnieć jak to kiedyś wyglądało. Wtedy tylko czytałem nic nie pisałem bo za mało doświadczeń miałem.

Ale jak fajnie poczytać niektóre stare posty, przypomnieć sobie jak jeszcze nikt nie wiedział co to jest COOBRA czy ALCOTE, :oops i o odstojnikach ze słoików.

SORRY że odświeżyłem tak stary temat ale z końcem roku tak mnie zebrało!

barabasz
30%
30%
Posty: 38
Rejestracja: 2014-08-04, 18:11

Post autor: barabasz » 2014-12-14, 12:07

Ma ktoś ściągnięty cały wątek? Może ktoś odświeżyć na serwerze? Siedzę na L4 do końca roku i bym poczytał. Początkowe strony przeczytałem kilka m-cy temu, dziś zaglądam i nima.

Awatar użytkownika
Citizen Kane
-#Admin
-#Admin
Posty: 4444
Rejestracja: 2005-12-19, 23:37
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Post autor: Citizen Kane » 2014-12-14, 13:02


barabasz
30%
30%
Posty: 38
Rejestracja: 2014-08-04, 18:11

Post autor: barabasz » 2014-12-15, 12:10

Podziękował.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość