V.S.O.P. eM Steel - pomoc, opinie, doświadczenia

Teoria, praktyka, sprzęt, kolumna
yaad
0%
0%
Posty: 9
Rejestracja: 2009-02-14, 20:28

V.S.O.P. eM Steel - pomoc, opinie, doświadczenia

Post autor: yaad » 2009-02-17, 00:39

Na wstępie witam wszystkich miłośników zdrowego tryby życia, czyli poranków bez bólu głowy ;)
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat eM Steel właśnie.
Jestem praktycznie zdecydowany na zakup tego modelu, jednak podczas dwudniowego pogłębiania wiedzy na forum urodziło mi się nieco pytań.
Dodam od razu, iż jestem laikiem w temacie, w związku z czym proszę o wyrozumiałość, gdybym zadawał banalne czy nie do końca sensowne pytania :oops:

Dlaczego em Steel?
Ano dlatego, że odpowiadają mi niewielkie gabaryty /jestem ograniczony wysokością pomieszczenia, w który mógłbym go umieścić/, w zupełności wystarcza mi wydajność urządzenia i co chyba najważniejsze, podoba mi się podejście firmy do tematu. Nie jest to niestety normą w naszym kraju, a ja jestem zwolennikiem profesjonalnego podejścia do wykonywanej pracy :) Dobrze, że jest możliwość kupna takiego urządzenia bez obaw o jakość zastosowanych materiałów i precyzję wykonania.
Od razu uprzedzam kolegów, sugerujących mi zrobienie maszynki we własnym zakresie, bo jest taniej.
Zapewne tak, nawet mam ku temu zdolności manualne, jednak po pierwsze nie mam do tego sprzętu, po drugie kompletnie brak mi czasu i po wtóre - najważniejsze - lubię swój dom i jako kompletny amator wolę zapłacić kilkaset złotych więcej i mieć jako taką pewność, że nie wywali mi to chaty w powietrze :oops

Po takiej reklamie, z nadzieją na duży rabat ze strony V.S.O.P ;) pytania:
1. Jak się mają wymiary kolumny w tym urządzeniu /700x90/ do zasady przedstawionej przez @inżyniera TU?
Być może mylę pojęcia, ale wynika mi, że jest ona zbyt niska lub o zbyt dużej średnicy..?
2. Czy warto inwestować dodatkowe pieniądze w wypełnienie pryzmatyczne?