KEG - SZYBKA POMOC Jak odkręcić to to ??

Teoria, praktyka, sprzęt, kolumna
ambrozy
40%
40%
Posty: 69
Rejestracja: 2008-07-31, 13:44

Post autor: ambrozy » 2010-03-26, 10:12

Oczywiscie ze nie jest mi to potrzebne ale zasada to zasada:)

Mi Keg jest potrzebny jako naczynie do przechowywania urobku, dlatego cały zawór idzie na śmieci bo kupilem korek KO.
pozdr.

jarekm
50%
50%
Posty: 101
Rejestracja: 2009-12-23, 10:12

Post autor: jarekm » 2010-03-26, 10:30

z tego zaworu można zrobić świetny korek wystarczy zaspawać otwór i dospawać jakieś skrzydełka do dokręcania, odkręcania ręką

Awatar użytkownika
Adam's
40%
40%
Posty: 70
Rejestracja: 2010-02-23, 08:13
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Adam's » 2010-03-26, 15:13

zbyszek1281 pisze:Zastanawia mnie co powinno sie wciskać w fittingu Ojca Dyrektora .Pierścień gumowy, czy trzpień środkowy Ja mam taki sam zawór w moim kegu
Mam takiego kega 30l (tak jak OJCIEC DYREKTOR :mrgreen: ) i też ruchomy element to tylko gumowy pierścień a nie metalowy środek
WÓDKO MA WÓDKO MA WÓDKO MA KTÓZ BEZ CIEBIE SOBIE W ŻYCIU RADY DA…!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DUxJznAk78A

Awatar użytkownika
emildziki
10%
10%
Posty: 11
Rejestracja: 2010-03-22, 16:11
Lokalizacja: z bagna ..

Post autor: emildziki » 2010-04-22, 14:46

witam

mi nie zależało na wnętrznościach bo keg (fitting typu "A" ) miałem użyć do wiadomych celów :wink: wydłubałem uszczelke ,
potem pierścień zabezpieczający sprężynę (trzeba uważać żeby sprężyna nie wyskoczyła w sposób nie kontrolowany BHP) przytrzymałam ja wkrętakiem,
jak sprężyna wyszła wszystko sie poluzowało. reszta to bajka

uszkodził sie tyko pierścień przytrzymujący sprężyne który tak i tak niebył mi do niczego potrzebny


pozdro

__________________________________________________________________
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza. — Albert Einstein

Brzydal
101%
101%
Posty: 363
Rejestracja: 2010-04-03, 04:26
Lokalizacja: 52°3'2N, 20°26'47E

Post autor: Brzydal » 2010-05-02, 20:46

Witam nie trzeba wydłubywać żadnych pierścieni. Po wypuszczeniu gazu, czy to naciskając ten czarny pierścień (delikatnie), czy luzując poprzez odkręcenie w lewo tej części z mała dziurką. Następnie wcisnąć czarny pierścień tylko tyle by móc złapać jakimiś szczypcami ten wewnętrzny trzpień. Trzpień przekręcany kilka stopni w prawo, aż spadnie z zaczepu. następnie wciskamy pokręcany środek korka razem z czarna gumą do środka. Odkręcamy korek i wyjmujemy to co wcisnęliśmy do środka.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości