Zamówiłem destylator

Teoria, praktyka, sprzęt, kolumna
sebudex
0%
0%
Posty: 6
Rejestracja: 2021-03-14, 08:45

Zamówiłem destylator

Post autor: sebudex » 2021-03-14, 11:42

Witam jestem nowym użytkownikiem forum i jest to mój pierwszy post.
Z destylacja mam tyle wspólnego co kaczka z wielbłądem jednak wiele lat robię piwo i wino więc postanowiłem także spróbować destylacji.
Jako że laik jestem i w dodatku narwany nie czytałem zagadnień z destylacja tylko narodziła się idea więc i zacząłem szukać destylatorów a że w Anglii mieszkam to szukałem na eBay gdzie same chińskie i nie tego co chciał bym mieć.
Znalazlem ofertę w jednym z sklepów w Polsce i z wysyłką do UK w przyzwoitych kosztach ale nie wiem czy aby dobrze wydałem pieniądze, jak pisze jestem w tej dziedzinie laikiem i dopiero teraz zaczynam czytać forum.
Dopisze że mam zamiar dokupić do tego jakąś jednostkę sterującą automat najprawdopodobniej także od producenta tego zestawu, oraz na wszelki wypadek zamówiłem wraz zestawem filtr przelewowy z węglem aktywnym gdzie producent pisał że przy tym zestawie będzie zbędny.
Poprosił bym o opinie.

Pozdro Seba.
Załączniki
IMG_20210314_075451.jpg
IMG_20210314_103837.jpg
IMG_20210314_103856.jpg

Darekdymek
30%
30%
Posty: 31
Rejestracja: 2020-08-15, 00:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: zamówiłem destylator

Post autor: Darekdymek » 2021-03-14, 12:10

Na temat kolumn z allegro itp było już pisane wiele razy. Lepiej zamówić u sprawdzonego producenta od nas z forum. Jedyna wadą jest czas oczekiwania (około 2 miesięcy).
Np. stalówka sklep.pl myślę że nie będą robić problemu z wysyłką. Kwestia dogadania sie z kosztami wysylki

Poczytaj viewtopic.php?f=11&t=7626&p=180662#p180662

sebudex
0%
0%
Posty: 6
Rejestracja: 2021-03-14, 08:45

Re: zamówiłem destylator

Post autor: sebudex » 2021-03-14, 12:36