Aromatyczny trunek na wiejski stół
Aromatyczny trunek na wiejski stół
Witam
Muszę zrobić alkohol na wiejski stół.
Nie mam doświadczenia w produkcji tego typu trunków i nie wiem jak do tego podejść aby otrzymać takowy o "wiadomym" smaku i aromacie. 1410 i drożdże babuni czy gorzelniane, reflux 1:1, a może wywalić zmywaki ??
Muszę zrobić alkohol na wiejski stół.
Nie mam doświadczenia w produkcji tego typu trunków i nie wiem jak do tego podejść aby otrzymać takowy o "wiadomym" smaku i aromacie. 1410 i drożdże babuni czy gorzelniane, reflux 1:1, a może wywalić zmywaki ??
Ostatnio zmieniony 2012-10-29, 15:27 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
Przeczytaj uważnie cały temat i zadaj sobie pytanie co to ma być
Czy zwykły śmierdziuch, czy dobry destylat z "posmakiem" ?
Tak jak pisałem w linkowanym temacie , wiele zależy od tych co go będą spożywali.

Czy zwykły śmierdziuch, czy dobry destylat z "posmakiem" ?
Tak jak pisałem w linkowanym temacie , wiele zależy od tych co go będą spożywali.
czytam nie pytam
- lech.zywiec
- 101%
Pisząc o wersji 2 masz na myśli tę ze strony 4-tej czy 6-stej?a_priv pisze:Zrób cytrynówkę Bodzia (wersję 2) - sukces zapewniony jeśli zrobisz ją zgodnie z jego przepisem.
Ostatnio zmieniony 2012-02-21, 18:56 przez lech.zywiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli robisz zbożówki, to puść jakieś żyto trochę szybciej niż zwykle, w połowie procesu zamknij odbiór ustabilizuj do najniżej temperatury i resztę odbierz na czyściutko, zmieszasz razem i masz aromatyczny trunek na wiejski stół, cytrynówka na wiejskim stole dla młodzieży i kobitek, a napitek powinien ocierać się o lekki hardkor, pomyśl nad procentem, musi mieć moc, ale też nie tak, by twój trunek rozpierdzielił wesele,50- 60%, musi się palićMaTyS pisze: Rozważam również odpowiednio zaprawioną zbożówkę... .

Zrób bardzo dobry alkohol najlepszy jaki potrafisz i max 40-45% bo do godziny 21 będzie po weselu goście padną
Pozdrawiam
www.destylacja.com
www.destylacja.com