Olm _chłodnica /przedgon i pogon kiedy???aabratek

Zadajemy tutaj proste i podstawowe pytania dotyczące destylacji.
Yamaha125
10%
10%
Posty: 17
Rejestracja: 2019-10-26, 14:24

Olm _chłodnica /przedgon i pogon kiedy???aabratek

Post autor: Yamaha125 » 2019-10-26, 14:56

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Zakupiłem nowy sprzęt
Witam jako nowy już nieanonimowy.
Jestem bardzo amatorem.
Kupiłem kolumnę aabratek na zbiorniku 60l,grzałki 2x2kW, bufor miedz, średnica rury 63 długość ok. 125 cm stalowe sprężynki wypełnienie, regulator bolecki RGB, termometr za buforem około 20cm, później w połowie tuż przed bocznym olm i ostatni w głowicy aabratek,
Przeczytałem chyba troszkę, problem taki, ze przy jakich temperaturach przedgon i pogon brać żeby serca nie marnować.. Pomóżcie :cry2:

Jedni mówią mi że temperatura za buforem "nad"
nie może przekroczyć 78,3 i bierzemy pogon, kolejny mówi zeby odbierać do temp. 82 i
dopiero pogon... ??! :bezradny:
może coś w kilku zdaniach poradzicie czego naj naj naj bardziej pinować...?

dodałem zdjęcie kolumny.. :]
Załączniki
aabra 2.jpg

Yamaha125
10%
10%
Posty: 17
Rejestracja: 2019-10-26, 14:24

Re: Olm _chłodnica /przedgon i pogon kiedy???aabratek

Post autor: Yamaha125 » 2019-10-26, 15:02

... może któryś z kolegów nawet na priva coś może podesłać... :oops:

Awatar użytkownika
degu
101%
101%
Posty: 317
Rejestracja: 2019-03-30, 22:44
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Olm _chłodnica /przedgon i pogon kiedy???aabratek

Post autor: degu » 2019-10-26, 16:10

Yamaha125 pisze:
2019-10-26, 14:56
...Przeczytałem chyba troszke ...
Przeczytaj jeszcze troszkę - na pewno masz instrukcję, a jeśli nie - na forum jest dużo wątków o prowadzeniu procesu.
Nikt za Ciebie tego nie zrobi...
TEORIA jest wtedy gdy wszystko wiemy i nic nie działa
PRAKTYKA jest wtedy gdy wszystko działa a my nie wiemy dlaczego
My łączymy teorię z praktyką czyli nic nie działa i nikt nie wie dlaczego

Yamaha125
10%
10%
Posty: 17
Rejestracja: 2019-10-26, 14:24