Destylator Mega Plus E-ARC 30 - potrzebna pomoc

Zadajemy tutaj proste i podstawowe pytania dotyczące destylacji.
KoKum
10%
10%
Posty: 11
Rejestracja: 2022-01-05, 13:27

Destylator Mega Plus E-ARC 30 - potrzebna pomoc

Post autor: KoKum » 2022-01-05, 13:50

Dzień dobry,

dostałem, można by powiedzieć w spadku, destylator Mega Plus 30 E-ARC produkowany przez Starowar. Taki jak na zdjęciach. Jest bez grzałek - na taboret. Jestem początkujący, czy ktoś mógłby mi pomóc z tym sprzętem? Chciałbym spróbować jak to działa. Nie mam instrukcji obsługi, nie bardzo wiem jak zaprogramować sterownik, do czego służą te 2 zawory przy tym zaworze automatycznym, jak mam odebrać przedgony, jak zrobić stabilizację kolumny. Węże mam, nie jestem pewny co gdzie podłączyć :( Jak grzać taboretem - rozumiem, że muszę wtedy pilnować temperatury w kegu? Może jakieś materiały dodatkowe, chciałbym się nauczyć robić dobry jakościowo produkt. Z zacierem sobie poradzę, robię od kilku lat wina i miody.

Bardzo dziękuję za pomoc.
Załączniki
Mega_Plus_30_E-ARC_12.jpg
Mega_Plus_30_E-ARC_22.jpg

Awatar użytkownika
zbyszko
101%
101%
Posty: 1787
Rejestracja: 2009-11-10, 20:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Destylator Mega Plus E-ARC 30 - potrzebna pomoc

Post autor: zbyszko » 2022-01-05, 19:01

O paaaaaanie a nie boisz się, że to może wybuchnąć, taki sprzęt w rękach takiego laika to istna bomba, bez urazy.
Schowaj to, to na czas jakiś w bezpieczne miejsce i czytaj, czytaj ucz się.
Zacznij od tego:
viewtopic.php?f=11&t=605
czytam nie pytam

KoKum
10%
10%
Posty: 11
Rejestracja: 2022-01-05, 13:27

Re: Destylator Mega Plus E-ARC 30 - potrzebna pomoc

Post autor: KoKum » 2022-01-05, 19:25

Ale pomogłeś :D

Awatar użytkownika
zbyszko
101%
101%
Posty: 1787
Rejestracja: 2009-11-10, 20:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Destylator Mega Plus E-ARC 30 - potrzebna pomoc

Post autor: zbyszko » 2022-01-05, 20:24

Heh, kiedyś to docenisz. Oby nie było za późno.