Witam wszystkich

Wolna strefa o wszystkim i o niczym
kamil78
0%
0%
Posty: 1
Rejestracja: 2020-01-06, 20:35

Witam wszystkich

Post autor: kamil78 » 2020-01-06, 22:31

Przy degustacji z teściem szynek samych zrobionych doszliśmy do wniosku ze vodki z sklepu coraz gorzej smakują.
Wiec dobra, zacznę robić bimberek 😉
Na internecie fajne garnek z rurkami za 130 euro znalazłem. Ale zacząłem trochę dalej szukać i czytać. I dupa, jak robić to coś lepszego od sklepowej.
Wiec poszukania ruszyły między 200-300 Euro. Miał być AAbratek, za 1200 zł tylko na Allegro coś bylo.
Kiedyś Tam dawno temu zdobyłem zawód ślusarza wiec pomysł, zrobię sam. Forum przeszukałem i znalazłem do wykonania od Akas świetne informacje.

Teraz szukam po internecie w Niemczech i Polsce zeczy do budowy. W 600 zł ale sie nie mieszczę, 1200 na główne rzeczy na jednej stronie bym juz wydał bez problemu 🥺. Jerzeli miał by ktoś jakieś dobre strony, chętnie skorzystam.

Proszę o litość w pisowni ale po 5 klasie zmyłem sie z polski🙏🏻

Awatar użytkownika
zbyszko
101%
101%
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-11-10, 20:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Witam wszystkich

Post autor: zbyszko » 2020-01-20, 16:22

Witaj.
czytam nie pytam

Guiltlessoi
0%
0%
Posty: 1
Rejestracja: 2020-01-23, 01:19

Re: Witam wszystkich

Post autor: Guiltlessoi » 2020-01-23, 01:20

Witam wszystkich serdecznie

Awatar użytkownika
Doody
90%
90%
Posty: 854
Rejestracja: 2017-01-04, 20:46
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Witam wszystkich

Post autor: Doody » 2020-01-23, 12:36

Witaj i powodzenia :oki
Pozdrawiam
Darek

Awatar użytkownika
magas
101%
101%
Posty: 6366
Rejestracja: 2009-02-01, 12:05

Re: Witam wszystkich

Post autor: magas » 2020-01-23, 16:43

Cześć wszystkim nowym, staruchą też :lol:

ximenek
40%
40%
Posty: 84
Rejestracja: 2013-09-05, 06:48
Lokalizacja: Jaskrów

Re: Witam wszystkich

Post autor: ximenek » 2020-01-24, 08:25

Witam i ja :cheers

gumiar
0%
0%
Posty: 1
Rejestracja: 2020-01-28, 17:11

Re: Witam wszystkich

Post autor: gumiar » 2020-01-28, 17:13

Cześć Wszytskim użytkownikom.

Awatar użytkownika
magas
101%
101%
Posty: 6366
Rejestracja: 2009-02-01, 12:05

Re: Witam wszystkich

Post autor: magas » 2020-01-28, 18:25

Cześć.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości